+421 911 792 504 info@bluedrive.sk
  • Facebook
  • Instagram
  • Facebook
  • Instagram
Bluedrive
  • Domov
  • Autoservis
    • Výmena oleja / Intervalový servis
    • Servis Náprav
    • Servis Bŕzd
    • Servis Motoru
    • Servis Prevodovky
  • Pneuservis
  • Ochrana podvozku
  • Čistenie suchým ľadom
  • Kontakt
Vyberte stranu


VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Bluedrive Automotive s.r.o.


Článok I: Úvodné ustanovenia a vymedzenie pojmov

  1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti spoločnosti Bluedrive Automotive s.r.o., so sídlom Kragujevská 39, 010 01 Žilina, IČO: 48 081 809, DIČ: 2120036930, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, Vložka č.: 62534/L (ďalej len „Servis“), a jej klientov pri poskytovaní servisných a pneuservisných služieb, predaji náhradných dielov a pneumatík.
  2. Kontaktné údaje Servisu:
    • Telefón: +421 911 792 504
    • E-mail: info@bluedrive.sk
    • Web: www.bluedrive.sk
  3. Konateľ: Marek Procházka
  4. Klientom sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá využíva služby Servisu.
  5. Vozidlom sa rozumie motorové vozidlo, ktoré je predmetom servisného úkonu.
  6. Službou sa rozumie poskytnutie mechanických prác, diagnostiky, prípravy na STK/EK, prezúvania, uskladnenia a predaja pneumatík, ako aj predaja náhradných dielov.

Článok II: Predmet a rozsah služieb

  1. Servis poskytuje najmä tieto služby:
    • Mechanické práce a údržba vozidiel.
    • Diagnostika porúch vozidiel.
    • Príprava vozidiel na STK/EK.
    • Prezúvanie a vyvažovanie pneumatík.
    • Prevzatie a uskladnenie pneumatík.
    • Predaj nových náhradných dielov a pneumatík.
  2. Rozsah prác a služieb je vždy predmetom individuálnej dohody medzi Servisom a Klientom, spravidla na základe preberacieho protokolu alebo objednávky.

Článok III: Objednávanie služieb a uzatvorenie zmluvy

  1. Klient si môže objednať služby Servisu:
    • Telefonicky na čísle: +421 911 792 504
    • E-mailom na adrese: info@bluedrive.sk
    • Osobne v priestoroch Servisu.
  2. Zmluvný vzťah medzi Servisom a Klientom vzniká uzatvorením objednávky, preberacieho protokolu alebo inej dohody o poskytnutí služieb.

Článok IV: Cenové a platobné podmienky

  1. Cena za poskytované služby je stanovená na základe hodinovej sadzby Servisu a ceny za použité náhradné diely a materiál. Ceny sú dohodnuté s Klientom pred začatím prác.
  2. Servis si vyhradzuje právo požadovať zálohu za materiál vo výške nad 500 €, a to pred jeho objednaním a použitím.
  3. Platba za služby a tovar je možná v hotovosti alebo bankovým prevodom na základe faktúry.
  4. Splatnosť faktúr je 7 kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia. V prípade omeškania s platbou je Servis oprávnený účtovať Klientovi úroky z omeškania v zmysle platných právnych predpisov.
  5. V prípade zistenia nutnosti ďalších prác, zakúpenia dodatočného materiálu alebo predĺženia doby opravy oproti pôvodnému naceneniu, bude Servis túto zmenu vždy vopred konzultovať s Klientom a až po jeho súhlase pristúpi k ďalšej oprave alebo objednávke materiálu.

Článok V: Prevzatie a odovzdanie vozidla

  1. Pri prevzatí vozidla do Servisu bude s Klientom spísaný preberací protokol, v ktorom bude zaznamenaný stav vozidla, stav tachometra, paliva, viditeľné poškodenia a dohodnutý rozsah prác.
  2. Po dokončení prác bude vozidlo odovzdané Klientovi spolu so zákazkovým listom.
  3. Servis si neúčtuje poplatok za uskladnenie vozidla po oprave do 7 kalendárnych dní od oznámenia o ukončení opravy. Po uplynutí tejto lehoty si Servis vyhradzuje právo účtovať poplatok za uskladnenie podľa platného cenníka.

Článok VI: Záruka a reklamácie

  1. Servis poskytuje záruku na náhradné diely v dĺžke 24 mesiacov od dátumu ich montáže.
  2. Záruka na vykonané servisné práce je v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky.
  3. Postup pri uplatnení reklamácie je upravený vo forme vzoru reklamačného listu, ktorý je Klientovi k dispozícii v Servise.
  4. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:
    • Nesprávnym používaním vozidla alebo nedodržaním pokynov výrobcu.
    • Zásahom tretích strán do opravovaného dielu alebo vozidla.
    • Bežným opotrebením dielu.
    • Použitím nevhodných náhradných dielov dodaných Klientom.

Článok VII: Zodpovednosť za škodu

  1. Servis zodpovedá za škodu spôsobenú na vozidle Klienta počas doby, keď sa vozidlo nachádza v priestoroch Servisu a pod jeho kontrolou, okrem škôd, ktoré nemohol odvrátiť ani pri vynaložení všetkej odbornej starostlivosti.
  2. Servis nezodpovedá za stratu alebo poškodenie cenností, peňazí alebo iných osobných vecí ponechaných vo vozidle Klientom. Klient je povinný pred odovzdaním vozidla tieto veci odstrániť.

Článok VIII: Ochrana osobných údajov (GDPR)

  1. Servis spracúva osobné údaje Klientov v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  2. Podrobné informácie o spracovaní osobných údajov sú dostupné v Zásadách ochrany osobných údajov Servisu.

Článok IX: Záverečné ustanovenia

  1. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia a sú neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy o poskytovaní služieb uzatvorenej medzi Servisom a Klientom.
  2. Servis si vyhradzuje právo kedykoľvek meniť a dopĺňať tieto VOP. O zmenách budú Klienti informovaní na webovej stránke Servisu alebo prostredníctvom iného vhodného spôsobu.
  3. Právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami platných právnych predpisov Slovenskej republiky, najmä Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa.
  4. Akékoľvek spory, ktoré vzniknú z týchto VOP alebo v súvislosti s nimi, sa Servis a Klient pokúsia riešiť prednostne mimosúdnou cestou. Ak k dohode nedôjde, spory budú riešené príslušnými súdmi Slovenskej republiky. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.


Kontakt

Tel: +421 911 792 504

Email : info@bluedrive.sk



WhatsApp



Kde nás najdete

Dolné Rudiny 3735

Žilina 010 01

Otváracia doba:

Po – Pia: 8:00 – 17:00



Leasing a úver poskytuje

Ochrana osobných údajov

Všeobecné obchodné podmienky